Bragd-Birger: Håller med, poängchans finns varje match. Det är väl bara VIK vi varit chanslös mot?
Inlägg: 1591585
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2013-10-05
jå1: Ja, och det var då. Förhoppningsvis kan laget stå upp på ett annat sätt nästa gång. Någon press liknande den från den allsvenska premiären på hemmaplan lär dom knappast lida av i a f.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2013-10-05
jå1:
Ändå får ni ju hålla med om att sk . bottenmöten mot lag som Almtuna Asplöven Troja osv bör vi ju vinna , helst borta också . Måste nog vinna 'rätt matcher '