Inlägg: 1591587
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2013-10-05
Andersson: Självklart bör vi vinna rätt matcher och gärna krydda med poäng mot de bättre lagen.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2013-10-05
Andersson: Absolut. Men mitt hopp står till att vi stadigt blir bättre för varje match. Det kommer att krävas kliv framåt av många spelare, jämfört med vad dom uppvisat så här långt. Om dessa kliv inte tas, så...tja. Då kan det gå fort utför. Tron och entusiasmen får inte svikta.
jå1:
Ändå får ni ju hålla med om att sk . bottenmöten mot lag som Almtuna Asplöven Troja osv bör vi ju vinna , helst borta också . Måste nog vinna 'rätt matcher '