1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614742 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1591596

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2013-10-05
Sedan undrar man lite var vissa Supportrar har tagit vägen. Jag blev rörd till tårar när jag såg en bild på min förstfödda dotter, Lill-Hempan, i en buss på väg till Örebro häromåret. Själv var jag inte med och hade ingen som helst koll, men fan vad glad man blev över att se henne där. Kanske fanns där ändå någonting där i min i övrigt bristfälliga uppfostran... Men nu kan jag inte se henne där längre. Det känns trist. Åkte vi ur lagom till att hon blev TIK-are, precis som jag en gång? Jaji, ungarna får väl gå igenom samma Golgata-vandring som deras åldrande pappa gjorde en gång i tiden. Inte mer än rätt... Fan! Men i så fall får hon vänta länge på det roliga...

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2013-10-05
Okej, syftningsfel blir det men... Faaan!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.