+ 2
Inlägg: 1591665
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2013-10-05
mikenomad:
Så är det givetvis. Tack för ditt deltagande! Här råder sorg i flera kapitel. Det är tur att man har ett sådant stabilt favoritlag som Timrå IK att följa, när så mycket annat är skit. En poäng mot Asplöven var starkt jobbat. Sedan tog vi nästan en poäng även mot Rögle. Då blev det skål och firande här hemma. Vi ligger i alla fall inte på nedflyttningsplats. Kanon det här!
Så är det givetvis. Tack för ditt deltagande! Här råder sorg i flera kapitel. Det är tur att man har ett sådant stabilt favoritlag som Timrå IK att följa, när så mycket annat är skit. En poäng mot Asplöven var starkt jobbat. Sedan tog vi nästan en poäng även mot Rögle. Då blev det skål och firande här hemma. Vi ligger i alla fall inte på nedflyttningsplats. Kanon det här!
+ 1
Så, lite vardagsrealism på ett hockeysupporterforum. Kan aldrig vara fel tycker jag så länge det inte inkräktar på forumets verkliga syfte.