1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614742 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1591661

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2013-10-05
Apropå Lill-Hempan så läste jag på Twitter nyligen att hon hade varit i Barcelona och bland annat besökt Nou Camp. FCB vs Real Sociedad. Fan, där har ju inte ens jag varit. Såg delar av matchen på TV, men det är allt. Önskar att man kunde få prata lite om sånt här med kidsen, men det kan jag inte. Det kan man bara drömma om på nätterna, men sedan på morgonen är allting som vanligt igen... Faaan!

Svarskommentarer

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2013-10-05
DJ Hemp: Anar ett mörkt förflutet vad gäller relation pappa-dotter. Nå, det är aldrig försent med en lycklig barndom heter det visst, hoppas du nån gång slipper nöja dig med drömmar bara.

Så, lite vardagsrealism på ett hockeysupporterforum. Kan aldrig vara fel tycker jag så länge det inte inkräktar på forumets verkliga syfte.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.