1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614831 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1592653

Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: I love Oscar Sundh as much as alla andra men mål har han väl aldrig producerat? Vi har många hundar i laget redan. Men visst, byter rakt av mot österrikaren. Känns bara inte så realistiskt byte.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
El Maco: Åjo, han smällde trots allt in 15 kassar för HV så sent som för två sässar sen. Vore en drömvärvning, men är väl knappast möjlig. Att någon rakt av plockar Hundrapundarn är väl förutsättning 1. Om det sedan behövs förutsättningar nr 2, 3...osv har jag ingen aning om. Men Sundh i en framtida timråstomme...mmm. Som sagt, drömma kan man ju.

Sv: Apropå nånting...
El Maco: Jag gillar också Sundh. I Allsvenskan tror jag nog han skulle leverera.
Han lär ju inte stå så jädra högt i kurs just nu.
Extern finaniär är ju i ropet just......

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.