Bra att man har varit med ett tag i den här svängen. För annars skulle man väl inte fatta ett smack av allt detta snack om godis av olika slag. Men är han verkligen tillbaka nere i karamellträsket nu, "Kolan"? Hade för mig att han bantade ner sig lagom till debuten med HV...
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
mikenomad:
Bra att man har varit med ett tag i den här svängen. För annars skulle man väl inte fatta ett smack av allt detta snack om godis av olika slag. Men är han verkligen tillbaka nere i karamellträsket nu, "Kolan"? Hade för mig att han bantade ner sig lagom till debuten med HV...