RTS: Läskigt förutsägbart. Detta är bajs, varken mer eller mindre. Jag ger fullständigt fan i sämpaglöd och charmiga coming stars (fan tro't), det här laget förtjänar icke mer publik än de själar man har i dagsläget.
mikenomad: sant, avsaknaden av spets gör sig påmind oavsett serie, typiskt lag utan naturliga målskyttar att vara nära oavsett motstånd, Vi måste ju ligga sist snart. 2 målskyttar behövs, Inga flera med Boyce karaktär, det säger jag utan att mena nå dumt. 1 pinne borta mot Vik är dock bra, men det här med effektiviteten är det värre med.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer