1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1595170

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2013-10-24
RTS: Läskigt förutsägbart. Detta är bajs, varken mer eller mindre. Jag ger fullständigt fan i sämpaglöd och charmiga coming stars (fan tro't), det här laget förtjänar icke mer publik än de själar man har i dagsläget.

Svarskommentarer

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2013-10-24

mikenomad:KLIV AV!!!!


Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2013-10-24
mikenomad: sant, avsaknaden av spets gör sig påmind oavsett serie, typiskt lag utan naturliga målskyttar att vara nära oavsett motstånd,
Vi måste ju ligga sist snart.
2 målskyttar behövs, Inga flera med Boyce karaktär, det säger jag utan att mena nå dumt.
1 pinne borta mot Vik är dock bra, men det här med effektiviteten är det värre med.

Jobba Timrå

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer