mikenomad: sant, avsaknaden av spets gör sig påmind oavsett serie, typiskt lag utan naturliga målskyttar att vara nära oavsett motstånd, Vi måste ju ligga sist snart. 2 målskyttar behövs, Inga flera med Boyce karaktär, det säger jag utan att mena nå dumt. 1 pinne borta mot Vik är dock bra, men det här med effektiviteten är det värre med.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vi måste ju ligga sist snart.
2 målskyttar behövs, Inga flera med Boyce karaktär, det säger jag utan att mena nå dumt.
1 pinne borta mot Vik är dock bra, men det här med effektiviteten är det värre med.
Jobba Timrå