1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614881 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1595508

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2013-10-26
TikAlltid: Ja det här var osannolikt uselt!
Det finns inga ursäkter för sånt här så vitt jag kan komma på

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2013-10-26
Vår offensiva 'spets' matchar fan inte Asplövens. Då blir det svårt.
Publiksiffror runt 2000 att vänta 'tills det lossnar'. För att rädda ekonomin: kicka Bergman, Humperdinck. Snacka om waste of space och pengar.

Ja, jävlar. En säsong långt från toppen var man beredd på, men att det skulle vara så h ä r tandlöst framåt? 5-3 var dagens mest tragikomiska uppvisning. Nästan två minuter, inte e t t avslut på mål.

Nu blir det flaskan.

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2013-10-26

Timrå Icon: Såvitt jag vet så, om vi vanliga s.k jobbare missköter oss så får vi kanske max 1-2 chanser sen är det bara att söka sig nytt jobb,vad gällewr Timrå Ik så är det för många som inte presterar max så varför inte byta ut demontränaren ?


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer