1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614890 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1595512

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2013-10-26
Vår offensiva 'spets' matchar fan inte Asplövens. Då blir det svårt.
Publiksiffror runt 2000 att vänta 'tills det lossnar'. För att rädda ekonomin: kicka Bergman, Humperdinck. Snacka om waste of space och pengar.

Ja, jävlar. En säsong långt från toppen var man beredd på, men att det skulle vara så h ä r tandlöst framåt? 5-3 var dagens mest tragikomiska uppvisning. Nästan två minuter, inte e t t avslut på mål.

Nu blir det flaskan.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2013-10-26
Bragd-Birger: Men: Norja! Där har vi en riktigt bra värvning. Tack Kapanen!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer