Timrå Icon: om inte annat är det oerhört frustrerande att konstatera att vi förlorar matcher p.g.a. avsaknaden av några (typ två) målskyttar. Vi förlorar inte matcherna på ett för dåligt försvarsspel/målvaktspel, nej vi torskar p.g.a. obefintligt anfallsspel. Äventyras hela föreningens existens om man köper in ett par spelare som vet var målet står? Detta börjar som sagt bli löjligt.
Inlägg: 1595526
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2013-10-26
250kg kärlek: Vi äventyrar vår existens om vi INTE gör det.
Ska vi ändå dö kan lika göra det med lite klass
Ska vi ändå dö kan lika göra det med lite klass
Redigerad kommentar