1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614889 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1595528

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2013-10-26
Dumpa Hunterpund och köp Sundh

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2013-10-26
Andersson: Jag ser att David Lundbohm är på väg tillbaka till Nordamerika och ECHL. Är det så kan hans löneanspråk inte vara märkvärdiga, och han är garanterat bättre än H(jag orkar inte ens stava).

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2013-10-26
Så här är det; "Vi har i alla fall ett lag"-mantrat tröstar inte längre. "Vi bygger nytt"-förklaringen håller inte...det måste väl för i h-e snart varenda jäkel se att det inte är det vi gör utan att det är gravar som grävs. Vår död är lika oundviklig som den är smärtsam och utdragen.

Gå i konkurs. Det är värdigare.

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2013-10-26
Helt Soklart är att vi måste värva under , eller helst före , novemberlovet . Hur det ska gå till blir ju  klurigare iofs

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer