Andersson: Jag ser att David Lundbohm är på väg tillbaka till Nordamerika och ECHL. Är det så kan hans löneanspråk inte vara märkvärdiga, och han är garanterat bättre än H(jag orkar inte ens stava).
Så här är det; "Vi har i alla fall ett lag"-mantrat tröstar inte längre. "Vi bygger nytt"-förklaringen håller inte...det måste väl för i h-e snart varenda jäkel se att det inte är det vi gör utan att det är gravar som grävs. Vår död är lika oundviklig som den är smärtsam och utdragen.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer