1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614881 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1595578

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2013-10-26
jå1: Nä men vill vi ha hit Kolan igen...?

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2013-10-26

Timrå Icon:

Hur ser klubbens målsättning ut? Jag har för mig att det pratades om att det "kunde ta några säsonger" för ungdomarna att växa in i kostymen. Jag förstår besvikelsen, men på pappret ser inte Timrå ut att vara ett lag för topp-7.

Ni har en rad unga spelare som kommer blomma ut med tiden, men den här säsongen måste väl en topp-7-placering ses som en ren bonus?


Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2013-10-26
Timrå Icon: Why not, det gnälls ju hur lätt laget väger i år..?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer