Inlägg: 1595588
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2013-10-26
Bad_Brett: Målsättningen var topp 7 men precis som du skriver är det naturligtvis ren bonus. Hänga kvar är en mer verklighetsbaserad målsättning. Något som kan bli nog så tufft.
Timrå Icon:
Hur ser klubbens målsättning ut? Jag har för mig att det pratades om att det "kunde ta några säsonger" för ungdomarna att växa in i kostymen. Jag förstår besvikelsen, men på pappret ser inte Timrå ut att vara ett lag för topp-7.
Ni har en rad unga spelare som kommer blomma ut med tiden, men den här säsongen måste väl en topp-7-placering ses som en ren bonus?