1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614881 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1595588

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2013-10-26

Timrå Icon:

Hur ser klubbens målsättning ut? Jag har för mig att det pratades om att det "kunde ta några säsonger" för ungdomarna att växa in i kostymen. Jag förstår besvikelsen, men på pappret ser inte Timrå ut att vara ett lag för topp-7.

Ni har en rad unga spelare som kommer blomma ut med tiden, men den här säsongen måste väl en topp-7-placering ses som en ren bonus?


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2013-10-26
Bad_Brett: Målsättningen var topp 7 men precis som du skriver är det naturligtvis ren bonus. Hänga kvar är en mer verklighetsbaserad målsättning. Något som kan bli nog så tufft.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer