1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1595778

Sv: Mora IK - Timrå IK 2013-10-29
Bragd-Birger: Så är det. Så blir det. Finns ju en gräns liksom för att välmåendet inte totalt ska försvinna ur livet.

Svarskommentarer

Sv: Mora IK - Timrå IK 2013-10-29
Hahl Bundy: Jag ska inte se en Timråmatch till förrän de värvat spets.

Sv: Mora IK - Timrå IK 2013-10-29
Jaji, satt och kollade in Viasat Hockeys TV-tablå för de närmaste fyra veckorna och där fanns Timrå inte med någonstans. Har vi blivit så ointressanta nu? De visade trots allt flera av matcherna i säsongsinledningen? Man får väl hoppas på Viasat Play i stället då, för man är inte villig att betala mer än vad man redan gör för alla dessa kanaler.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.