Bragd-Birger: Så är det. Så blir det. Finns ju en gräns liksom för att välmåendet inte totalt ska försvinna ur livet.
Inlägg: 1595778
Svarskommentarer
Sv: Mora IK - Timrå IK 2013-10-29
Hahl Bundy: Jag ska inte se en Timråmatch till förrän de värvat spets.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2013-10-29
Jaji, satt och kollade in Viasat Hockeys TV-tablå för de närmaste fyra veckorna och där fanns Timrå inte med någonstans. Har vi blivit så ointressanta nu? De visade trots allt flera av matcherna i säsongsinledningen? Man får väl hoppas på Viasat Play i stället då, för man är inte villig att betala mer än vad man redan gör för alla dessa kanaler.