Hahl Bundy: Jag ska inte se en Timråmatch till förrän de värvat spets.
Inlägg: 1595780
Svarskommentarer
Sv: Mora IK - Timrå IK 2013-10-29
mikenomad: inte jag heller.. man blir rent av ledsen att kolla på dem nu.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2013-10-29
mikenomad: Jag skickr in min TIK-medlemsavgift nu direkt!!! Bättre kan det inte bli gubbjävel;)
+ 4