1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1595803

Sv: Mora IK - Timrå IK 2013-10-29

Bragd-Birger:

inte så vacker sändning nu sista 3-4 min   ,   hackar hela tiden


Svarskommentarer

Sv: Mora IK - Timrå IK 2013-10-29
Andersson: Men en klart godkänd period av Timrå! Bra och rakt anfallsspel första 10-12 minuterna, sen återföll man en smula i platsbytar-gnugga-sarg-synderna.
Mora passar oss hursom ganska bra. Hyfsat lättstressade i uppspelsfasen samtidigt som dom är smånonchalanta. Många omställningslägen.

Intressant andra att vänta. Misstänker att moratränaren kommer att vilja se en rejäl uppstramning i defensiven/uppspelen. Sen lär dom fortsätta försöka trycka Timrå längs sargerna, gäller att pöjkera går emot såväl moraspelarna som sig själva och söker mer yta centralt.

Det k a n gå!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.