1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614791 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1595816

Sv: Mora IK - Timrå IK 2013-10-29
Bragd-Birger: Hååå å hej med farbror Frej, hej alla timråbor nu e det barnprogram, 1 mål, 2 mål och några valium minst, så har vi gjort oss en Moravinst

Svarskommentarer

Sv: Mora IK - Timrå IK 2013-10-29
Berglund: Med siffrorna som råder i dagens matcher ligger vi just nu näst sist. ..... nästa år har vi i alla fall division 1 norras snyggaste arena om nu det är värt nåt

Sv: Mora IK - Timrå IK 2013-10-29
Häng ut ölkaggen Nilsson och vädja om blöjbyte på skiten !

Sv: Mora IK - Timrå IK 2013-10-29
Berglund: Hååå hej med Farbror Frej!
Hej alla barn nu är det sportprogram, titta nu här vad Mäster Nubb tar fram. En liten forward och nu ska ni höra, vad denne snajper till målskytt kan göra. Pucken i slottet och pilleripål, så får målvaktens mage ett hål!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.