Inlägg: 1596388
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
En dröm vore att göra sig av med Hunden, Moliner och Bergman. Värva en PP-back med bra skott och en spetsforward, låt Hult centra.
Sv: Apropå nånting...
Vargher85: Nja, tycker vi har rätt gott ställt vad gäller centrar. Dessutom sådana med mer spets både framåt och bakåt. Någon av Hult/Molle skulle jag gärna plocka bort.
Redigerad kommentar