En dröm vore att göra sig av med Hunden, Moliner och Bergman. Värva en PP-back med bra skott och en spetsforward, låt Hult centra.
Inlägg: 1596390
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Berglund: Trodde aldrig jag skulle säga att jag saknar Alexander Larsson och Simon Önerud. Går rätt knackigt för bägge i Brynäas och Modo, ett lån om vi betalar en del av deras lön kanske?
+ 1