Hahl Bundy: Jag läste en artikel där det stod att glögg enbart stimulerar människor med hög intelligens
+ 1
Timrå Icon:
Glögg - helt ok! Jag brukar köpa årets Blossa-glögg. Kanske inte alltid så fantastiska smaker, men flaskorna är jävligt fina. Annars föredrar jag den "klassiska" smaken. Huvudsaken är att det är så många promille som möjligt...
Whiskey och rökt korv - den köper jag!