1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1598298

Sv: Apropå nånting...

Timrå Icon:

Glögg - helt ok! Jag brukar köpa årets Blossa-glögg. Kanske inte alltid så fantastiska smaker, men flaskorna är jävligt fina. Annars föredrar jag den "klassiska" smaken. Huvudsaken är att det är så många promille som möjligt...

Whiskey och rökt korv - den köper jag!


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

DJ Hemp: Precis! Den vanliga klassiska Blossa Starkvinsglöggen är bäst men man måste alltid köpa årets smak bara för att liksom....

Ja vi säger whiskey och rökt korv! Det är en höjdare! Nää man kanske skulle ta och flexa ut *host*


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.