1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1598261

Sv: Apropå nånting...
Öviks kommun går alltså in med 90 millar till Modo, så de behöver knappast ligga sömnlös över ekonomin längre. Men precis som var fallet hos oss när vi först spydde galla över Leksands räddning och sedan gjorde samma sak själva så vet jag ett stort antal Modoiter som kastat rejält med sten i glashus.

Oscar Hedman matchens lirare igår förresten. Kul eller nåt.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Asså 90 mille....MoDo ska då alltid vara värst dom

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Ja så nu blir det alltså ett gäng komunalarbetare på isen där också

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.