mikenomad: Ja så nu blir det alltså ett gäng komunalarbetare på isen där också
Inlägg: 1598263
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Jepp. Ikväll blir det förresten fotboll och öl, det är i sina bästa stunder en alldeles strålande combo. Faktiskt nästan bättre än hockey och öl, där passar Explorer bättre. Har jag hört.