+ 2
Inlägg: 1598537
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2013-11-16
Detta ska firas med en "sexa" whiskey!! Det är jag värd.
+ 6
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2013-11-16
DJ Hemp: Nu väntar jag bara på att det ska rapporteras att SAS har en del inställda avgångar eftersom luftrummet traffikeras av grisar.
+ 1
jå1:
Helt otroligt! Vad fan ska man säga om säsongens lag egentligen? Totalt oberäkneliga. Å andra sidan tycks "Mästarnas mästare" vara rena skämtet...