DJ Hemp: Nu väntar jag bara på att det ska rapporteras att SAS har en del inställda avgångar eftersom luftrummet traffikeras av grisar.
+ 1
Vargher85:
Det är sant. Samtidigt är såna här konstiga resultat en av anledningarna till att jag har lite svårt för den här sporten. Det känns mest ologiskt det här, men visst gläds man åt krossen!