Inlägg: 1598638
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2013-11-16
Timrå Icon:
Framför allt så jävla skönt att några Timrå-junisar förnedrar det där jävla borgarbracka-laget. Bara att åka hem till Östermalm med deras kotlettfrisyrer nu då. Steka på Stureplan efter 0-6 mot Timrå - lycka till!
+ 12
Jag tycker att alla som är intresserade av hockey ska ge det här en chans.