+ 12
Inlägg: 1598641
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2013-11-16
DJ Hemp: Ja det var en hel del sådana välkammade muppar i DIF-klacken.
Eller ja i första perioden iallafall. Sedan var det tomt där....
Eller ja i första perioden iallafall. Sedan var det tomt där....
+ 7
Timrå Icon:
Framför allt så jävla skönt att några Timrå-junisar förnedrar det där jävla borgarbracka-laget. Bara att åka hem till Östermalm med deras kotlettfrisyrer nu då. Steka på Stureplan efter 0-6 mot Timrå - lycka till!