+ 7
Inlägg: 1598643
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2013-11-16
Timrå Icon:
De gav väl upp och gick och stekte sig någonstans, korkade upp några stekardrycker och tänkte att de är bäst ändå. Vilket de givetvis inte är. De får väl trösta sig med champagne i något bås på Stureplan tills korna går hem, tänker mig att de har glömt alltihop till i morgon...
+ 2
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2013-11-16
Nils Bergström ser ut att få en rejäl smäll vid 5-0. Någon som hört hur det gick?
Eller ja i första perioden iallafall. Sedan var det tomt där....