+ 2
Inlägg: 1598655
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Sommartider ja...något så unikt som en
djävulskt rolig svensk TV 3-produktion. En skräll i paritet med dagens apkross.
djävulskt rolig svensk TV 3-produktion. En skräll i paritet med dagens apkross.
+ 1
Har mest legat hemma och varit bakis i dag. Kollat på de avsnitt jag tidigare missat av TV3:s oväntat fantastiskt roliga humorserie "Sommartider". Nu sänds en av mina absoluta favoriter på TV4 vad gäller romantiska filmer, "En dag". Jag har boken också. Inte heller fel med Titiyo i "Så mycket bättre", vi är jämngamla och hon verkar vettig inklusive musiken. Allra mest kanon dock - 6-0 på aporna!