1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1599924

Sv: Timrå IK-Rögle BK 2013-11-23
Vi har en målvakt i Norja av klass.
Publiken noll klass.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK-Rögle BK 2013-11-23
Hahl Bundy: ja, idag ska vi tacka Norja. Hans tredje period var riktigt, riktigt bra! Dessutom knep han alla straffar vilket ska plussas. Vi har en riktigt jäkla duktig målis! Han vinner faktiskt matcher med sitt spel.
Sedan måste jag plussa spyflugan Berglund. Han måste ju göra motståndarna tokig med sin lilla kropp men med sitt ettriga spel. Jag gillar killen mer och mer.
Annars tycker jag att vår nr 14, Emil Pettersson också han född -94, var bästa utespelaren.

Sköna 2 pinnar!

Sv: Timrå IK-Rögle BK 2013-11-23
Hahl Bundy: Var det 1000 pers?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.