1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614715 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1599928

Sv: Timrå IK-Rögle BK 2013-11-23
Hahl Bundy: Var det 1000 pers?

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK-Rögle BK 2013-11-23
Timrå Isstadion: Inte mer... kändes som 700.

Sv: Timrå IK-Rögle BK 2013-11-23

Två jävla poäng. Man får på något sätt vara jävligt nöjd med det. 

Tänk om vi skulle kunna dra nytta av att KHK börjat dallra lite på tisdag också. Av erfarenhet så vet man ju dock att vi är hockeysveriges trevligaste lag som gång på gång varit schyssta och låtit lag i formsvackor varva igång och vända trender mot just oss. Dock är två raka torskar utan gjorda mål ingen negativ trend ännu. Det blir det först om de förlorar mot oss också. Så, man kan onekligen få hoppas lite. Orimligt att ett lag från ett så inavlat och inskränkt landskap ska få hålla på och lalla runt i näst högsta ligan.


Sv: Timrå IK-Rögle BK 2013-11-23

Timrå Isstadion: Enligt Swehockey 2188. Lite oroande med tanke på budget och lördagsmatch... Men å andra sidan är det två dagar innan löning vilket kanske inte var helt optimalt.

Menmen, får fokusera på att det blev vinst mot ett av de topptippade lagen i ligan!

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.