Inlägg: 1600302
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Metallåtervinning Arena förresten. Det var ju också ett jävla namn. Jag vet att det handlar om sponsring, men nog fan lät Gränby ishall lite bättre.
+ 7
Sputnik:
He he, jag har inte läst det där tidigare i alla fall. Fast det kanske inte säger så mycket.
Hörde att ena halvan av Roxette har gett ut ett nytt album förresten...