+ 7
Inlägg: 1600303
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Angående "Lill-Kenta", den nyheten står ju överst på Text-TV Sport. Det var där jag läste den först. Skicka en Roxette till SVT Text också, Maco! : )
+ 5
Metallåtervinning Arena förresten. Det var ju också ett jävla namn. Jag vet att det handlar om sponsring, men nog fan lät Gränby ishall lite bättre.