+ 1
Inlägg: 1600329
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Fjällräven har väl redan sitt. Kommer inte ihåg vem som myntade det men härinne var det. Fjollröven Center...
+ 1
LennartA:
Fjällräven Center borde ju vara möjligt att hitta på något annat namn för. Skabbräven? Nja, inte särskilt kul. Har ingen vidare fantasi i dag. Någon annan får komma med förslag. Sitter med ett jävla plåster över näsan. Helt värdelöst...
Redigerad kommentar