Inlägg: 1600338
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Globen brukar väl kallas för Fjollbollen lite här och var, fast nu spelar ju både AIK och DIF på Hovet...
Lindab Arena - Plåtskjulet?