Inlägg: 1601759
Svarskommentarer
Sv: IF Malmö Redhawks - Timrå IK 2013-12-05
DJ Hemp: du som är frankofil? Nåja, jag flyger inte i ett sträck, seg omlastning i BKK gef några av de 16 timmarna.
El Maco:
Aha, kanon! Helt bakom flötet är man alltså inte, bara lite. 16 timmar på ett flygplan - huga! Jag tyckte det var jobbigt nog att flyga från Miami via New York och Paris till Stockholm. Ganska trångt och en dumjävel till fransos i stolen bakom. Dessutom en djävulsk jetlag vid framkomsten. Somnade flera gånger om i flygbussen och fortsatte sedan i samma stil...