DJ Hemp: du som är frankofil? Nåja, jag flyger inte i ett sträck, seg omlastning i BKK gef några av de 16 timmarna.
Inlägg: 1601760
Svarskommentarer
Sv: IF Malmö Redhawks - Timrå IK 2013-12-05
El Maco:
Jag må ännu vara lite av en frankofil, men det innebär absolut inte att jag förbehållslöst älskar alla fransoser. En idiot är en idiot är en idiot... : )