Inlägg: 1601782
Svarskommentarer
Sv: IF Malmö Redhawks - Timrå IK 2013-12-05
Trodde att de spelade idag. Imorgon alltså? Oh, well. I och för sig redan torsdag här. Dags att fälla sätet och sova.
Ärligt talat så tror jag att Timrå vinner mot Malmö, och att man både kommer att spela bra och ta poäng de kommande matcherna. För nu är det snart uppehåll.