Trodde att de spelade idag. Imorgon alltså? Oh, well. I och för sig redan torsdag här. Dags att fälla sätet och sova.
Inlägg: 1601798
Svarskommentarer
Sv: IF Malmö Redhawks - Timrå IK 2013-12-05
El Maco: Om du hinner till matchstart i förväg får du gärna meddela resultatet. Skulle behöva lite oddset-cash så här inför jul.
+ 7