http://st.nu/sport/hockeypuls/1.6586413--nubben-dementerar-warg-spekulationerna
Inlägg: 1603134
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
fredriko74: Ha! En dementi! Det var länge sedan.
Nästan lite gulligt.
Är det nu man ska hälsa Warg välkommen...?
Nästan lite gulligt.
Är det nu man ska hälsa Warg välkommen...?
+ 1