250kg kärlek: Ja men det var ju ändå på något sätt lite kul att vi blev nämnda i ett sånt sammanhang. Det var så länge sedan så man nästan glömt känslan av hoppfullhet :-).
Men det roligaste av allt var ändå att den som släppte ryktet på AB måste totalt missat att vi är några luspanka satar
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det var så länge sedan så man nästan glömt känslan av hoppfullhet :-).
Men det roligaste av allt var ändå att den som släppte ryktet på AB måste totalt missat att vi är några luspanka satar