Smokey: Ja vad ska man säga, sa inte Nollan för någon styv månad sen att dom låga publiksiffrorna var typ katastrof och att vi inte kommer kunna satsa något, eller värva några spelare pga det?
Inlägg: 1603377
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Berglund: Ja, vad ska man tro på när allt är så här? Ja hoppas ändå på ett lyckligt slut.
3p och eufori.
3p och eufori.