1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614819 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1603415

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2013-12-11
Herminator:

Aha, tack för svar. Ja, det är hårt därute. Konstaterade förresten på systemet här att alkisarna verkar vara lite fullare än hemma, men att de blir bättre bemötta. Man använder mer humor här för att härda ut, helt enkelt. Fast jag är medveten om att det var en väl hastigt dragen slutsats. Ska väl ut för att kolla läget snart igen, sedan jobb i morgon och så lite fest på det igen. Jobb - Fest 1-2, en helt okej fördelning. : )

Svarskommentarer

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2013-12-11
Ikväll är det  hockeyallsvenskanplay som gäller , intressant att se om bild och ljud fungerar ... samtidigt

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.