Grymt härlig seger! Det här var stabilt, rakt igenom. Fart dödar, sägs det - och idag kan Almtuna skriva under på den devisen.
Hoppades på poäng, men trodde inte riktigt att man skulle utklassa så här. För utklassning var det, spelmässigt. Almtuna riktigt bleka, men det hade Timrå som sagt ett par svettiga fingrar med i.
Firma Hult-Bergström grymma idag. Fortsätt så!
Tre poäng och en rejäl dos underhållning. D e t var fan inte i går!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Grymt härlig seger! Det här var stabilt, rakt igenom. Fart dödar, sägs det - och idag kan Almtuna skriva under på den devisen.
Hoppades på poäng, men trodde inte riktigt att man skulle utklassa så här. För utklassning var det, spelmässigt. Almtuna riktigt bleka, men det hade Timrå som sagt ett par svettiga fingrar med i.
Firma Hult-Bergström grymma idag. Fortsätt så!
Tre poäng och en rejäl dos underhållning. D e t var fan inte i går!