Vad får man för odds på att det blir några trader under juluppehållet? Wade Bergman åker tillbaka till Kanada och kommer inte tillbaka? Hunden likaså till Schwartzernegger-land? Inga rykten?
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Vad får man för odds på att det blir några trader under juluppehållet? Wade Bergman åker tillbaka till Kanada och kommer inte tillbaka? Hunden likaså till Schwartzernegger-land? Inga rykten?