1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614803 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1604231

Sv: Apropå nånting...
Så är det lite gulligt att hoppets låga brinner lite här och var. Men utan att vara vare sig bitter eller över hövan neggofil vill jag nog uppmuntra till att inte investera något större hopp truppförändringar inom Timrå IK under uppehållet. Mig skulle det iaf förvåna storligen ifall vi inte ställer upp med exakt samma lag efter uppehållet som före. Tycker signalerna, eller snarare icke-signalerna, som sänds ut/inte sänds ut är rätt tydliga i det avseendet.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Är man helt fel ute om man vid en kommunsammanslagning skrotar det lite långa och svårstavade namnet Sundsvall och i stället döper hela klabbet till Timrå i stället.

Tänkte att det inte blir lika mycket tjafs om sammanslagning då;)


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.