Javisst, gärna. Men... Varför? Egentligen. Visst, det är ett klassiskt lag i andradivisionen och vi brukar ha lätt för dem, så varför inte? Den trojanska hästen från Ljungby är alltid välkommen i den serie där vi spelar. : )
Blue Monday i kvällens Hitlåtens historia - mäktigt!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Javisst, gärna. Men... Varför? Egentligen. Visst, det är ett klassiskt lag i andradivisionen och vi brukar ha lätt för dem, så varför inte? Den trojanska hästen från Ljungby är alltid välkommen i den serie där vi spelar. : )
Blue Monday i kvällens Hitlåtens historia - mäktigt!