1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614784 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1604513

Sv: Apropå nånting...
På något vänster är det helt okej för mig att Sundsvall är rätt kass på hockey, för jag vill ju att den här ska vara en fotbollsstad framför allt annat. Medan Timrå gärna får vara Number one in heaven vad gäller hockeyn. Och jag fortsätter mitt jävla mantra: Vi är för jävla bra för att åka ur allsvenskan - vi slog ju DIF med 6-0 härförleden t ex - starkt jobbat!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Min så kallade jul blir för övrigt lagom rolig. Ungjävlarna vill inte veta av mig och jag är för stolt för att krypa för dem. Jag säger "skärp er för fan, jävla idioter!" I stället. Så det blir att "fira" skiten med gosedjuren och laptopen, för jag älskar trots allt mitt producentjobb. Supa och jobba, det blir julen 2013 det - Faaan!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.